Počasí opět nezklamalo

Přišel další český pohár a my u toho samozřejmě nemohli chybět a byli jsme zase vidět! O víkendu 3. - 4. 6. další díl Českého poháru startoval na Zadově. Zadov přivítal závodníky v sobotu krásným teplým počasím. Ale neděle byla opět ve znamení deště a chladna.

V sobotu nám Dana Pospíšilová vyjela 2.místo ve sprintech. Klukům - Filip Kubín a Zdeněk Morávek - se nepodařilo probojovat skrz semifinále a tak skončili na 7. a 8. místě. Nejmladší z našich jezdců Filip Holub se v nabité konkurenci žáků taky neztratil a obsadil 16. místo.

V neděli se jako první s tratí popral Filip Holub a v žácích si dojel pro 32. místo.

O super výsledek se postarala Hanka s Luckou, když dojely těsně za sebou na 6. a 7. místě.

Foto: Morávek group

Po holkách se do boje pustilo i naše dynamické trio Fíla Kubín, Rosťa Krejčí a Zdeněk Morávek. Nejlépe na tom byl v neděli Zdenda, který dojel celkově na 18. místě. Rosťa dojel 22. a Filip po pádu bohužel závod nedojel.

Foto: Morávek group

Závod ČP na Zadově absolvovali také dva naši bývalí členové týmu - Jiří Ošťádal a Jakub Kosina - a to již v nových dresech Enjoy Riding, kam po dohodě přestoupili.

Jezdci řekli o působení v týmu GT OPPORTUNITY BRNO:

Jiří Ošťádal:

V týmu GT Opportunity Brno jsem byl od roku 2010 (mimo roky 2014 a 2015). Tým mi umožnil  zejména starty na závodech nejvyšší světové úrovně, např. na několika Světových pohárech a poznání velké části Evropy. Získal jsem tam řadu zkušeností se závoděním a věcmi okolo XCO, spoustu, pro mě cenných, umístění na velkých závodech a několik medailových úspěchů na závodech nižších kategoií a závodech regionálních. Za to chci týmu a jeho manažerovi Dušanu Olejníčkovi poděkovat a popřát všem kolegům v dalších závodech mnoho úspěchů.

Jakub Kosina:

Členem brněnského týmu jsem se stal na konci roku 2015. Tým mi umožnil absolvovat závody cross country českého poháru, ale i některé zahraniční podniky. Získal jsem zkušenosti od týmových kolegů a spolehlivé zázemí na závodech a soustředěních. Díky tomu jsem mohl nahlédnout do prostředí vrcholné české cyklistiky. Chtěl bych také týmu a jeho manažerovi Dušanovi Olejníčkovi poděkovat, popřát všem kolegům mnoho úspěchů v dalších závodech a těším se, že se dál budeme potkávat na podnicích XCO.

 

Tým GT OPPORTUNITY BRNO přeje Jirkovi i Jakubovi mnoho úspěchů v novém týmu.

Více foto na týmovém facebooku www.facebook.com/GT-bicycles-opportunity-280896868611719/timeline/?ref=bookmarks