Rozhovor s Hankou Ježkovou

Hanka je dlouholetou závodnicí našeho týmu. Je jí 27 let. V letošní sezóně si vede velice dobře a její výkon neustále stoupá. Před druhou polovinou závodní sezóny 2018 jsme jí položili několik otázek.

Letos si vedeš velice dobře a máš za sebou pěkné výsledky nejen na Českém poháru ale i na Svěťácích. Očekávala jsi takové výsledky?

S letošní sezónou jsem zatím moc spokojená a popravdě jsem takové výsledky úplně nečekala. Hlavně poslední závod Českého poháru v Zadově, kde jsem měla malou ztrátu na čelo, mě hodně potěšil.

A jak ses vlastně připravovala na letošní sezónu?

Největší část mé zimní přípravy probíhala na běžkách, také jsem běhala a chodila do tělocvičny. Na začátku března jsem odjela na týmové soustředění do Toskánska.

Teď tě čeká další díl Českého poháru v Bedřichově. Těšíš se a líbí se ti místní trať?

Bedřichovskou trať mám ráda, mám na ní hezké vzpomínky z roku 2016, kdy jsem tam byla třetí na mistrovství republiky. Jsou tam delší kopce, které mi sedí.

Na jakém kole letos závodíš?

GT Zaskar 29 Carbon

A na jakých závodech tě kromě Českých pohárů v XCO můžeme vidět?

SP XCO v Evropě a možná zařadím nějaké maratony, ale ty mě tolik nebaví.

Co vlastně děláš, když nesedíš na kole?

Jsem v práci:-) pracuji jako fyzioterapeutka.

Jak trávíš svůj volný čas?  

Na kole...:-)

Ale když chceš sportovat, tak potřebuješ i regeneraci. Jak to tedy řešíš?

To je můj problém, na regeneraci už mi nezbývá moc času, tak stíhám jen strečink a hlavně spánek:-)